لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کیه لینی: اوکراینی ها رقبای سرسختی هستند

کیه لینی: اوکراینی ها رقبای سرسختی هستند

یوونتوس خود را اماده مصاف برابر دیناموکیف کرده، حریفی سرسخت که می تواند در خانه خطرساز شود. کیه لینی در کنفرانس خبری پیش از بازی تاکید کرد که یوونتوس همیشه برای برنده شدن بازی می کند.

 

سال های می گذرند و بازیکنان تغییر می کنند اما هدف و خصوصیات همیشه یکی ست، بهتر شدن و بهتر شدن و در نهایت همیشه برنده شدن در تمام شرایط و تمام رقابت ها. باید تا جایی که ممکن است کمتر اشتباه کرد، تفاوت زیادی میان گذشته و حال نیست، با احترام به گذشته و فصل های قبل باید در این فصل بهتر باشیم. اینکه زمان زیادی نیست در کنار هم تمرین می کنیم و تمام تیم در کنار هم هست می تواند کمی مشکل ساز باشد اما باید زمان بگذرد هر چند که دادن زمان هم چندان راحت نیست، باید در این فرصت رشد کنیم و بهتر شدن خود را نمایان سازیم. رسیدن به برتری و به دست اوردن نتایج دلخواه هدف ماست. اینکه چه زمان نیاز است تا تیم به ریتم اصلی برسد و این تیم را شاهد باشیم نمی دانم اما فردا بازی سخت و مهم ست. ما هر فصل با این هدف که برنده شویم لیگ را شروع می کنیم و بعد بستگی به نمایش و عملکرد دارد که چه جایگاهی را به دست بیاوری.

 

اما رقیب اوکراینی

 

نتایج مان گویاست اما تیم های این کشور همیشه رقیبی سرسخت بودند و بسیار قدرتمند. امیدوارم که از بازی فردا در اینده خاطره خوشی به یاد بیاوریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: